Можна виділити три основні причини: механічне пошкодження, неправильне налаштування і неправильна техніка перемикання.

    Особливо банальним способом поломки стає ситуація, коли гілочка потрапляє між ланцюгом і натяжітельний роликом заднього перемикача, заклинює в рамці і ... вивертає перемикач, відламуючи при цьому гак.
    ! Тому при їзді по лісових стежках, там де очевидна ймовірність попадання гілок в колеса, слід котиться накатом, або пройти це місце пішки. А якщо відчули навантаження при педалюванні, що не продовжуйте дочавлювати педалі і не чекайте хрускоту ззаду, зупиніться і звільніть рамку ролика від сторонніх предметів. На великій швидкості, звичайно, вловити цей момент досить складно.

    При падінні велосипеда на праву сторону, або при недбалої транспортування велосипеда, тримач зазвичай гнеться. Це порушує настройку всього механізму заднього перемикання швидкостей.
    ! Бережіть праву сторону вашого велосипеда: ставте велосипед так, щоб при найменшому торканні він не завалився правим боком на асфальт; при транспортуванні в поїзді, не кладіть його правим боком на полицю і постарайтеся, щоб нічого не впиралося і не придавлює перемикач.

    Досить просто зламати півень при ударі заднім перемикачем про великі камені, пеньки, бордюри ...
    ! Звичка об'їжджати перешкоди такого роду, залишаючи невеликий запас з правого боку, послужить хорошу службу.

    Сильний знос роликів заднього перемикача. Під обертових з'єднаннях з'являються люфти і при трясці, навіть якщо все правильно налаштовано, є ймовірність заклинювання ланцюга.
    ! Вчасно проводите ТО вашого велосипеда і міняйте зношене обладнання.

    При неправильному налаштуванні заднього перемикача, коли не обмежений хід на малі передачі, існує ризик потрапляння перемикача в спиці.
    ! При виявленні перших ознак несправності, обов'язково зверніться до кваліфікованого механіку. Так набагато простіше уникнути поломки заднього перемикача, його власника, спиць і ланцюги, вмеcте узятих. Розпізнати несправність можна за характерними сторонніх звуків ланцюга при педалюванні, непевному і запізнілого переключенню швидкостей. А при покупці велосипеда переконайтеся, що всі основні механізми відрегульовані правильно.

    Погано застебнутий замок на ланцюгу або не до кінця запресованних пін можуть бути потенційною небезпекою для півня.

    Велика кількість бруду на роликах заднього перемикача може бути причиною заїдання ланцюга і, як наслідок, поломки півня.
    ! Намагайтеся утримувати трансмісію в належному порядку. Не полінуйтеся зайвий раз, під час поїздки в підвищених грязьових умовах, зупинившись на привал / перепочинок очистити ролики, касету, ланцюг від бруду, трави, прутів!

Поломаний велосипедний півень / зламаний велопівень

    Некоректні дії учасників групи під час ПВД такі, як різке гальмування, виляння з боку в бік можуть стати не тільки причиною поломки півня, але і завалу в групі.
    ! Сигналізуйте піднятою вгору рукою про гальмування і зупинки, не забувайте показувати повороти і не робіть різких виляння.

    Недбале, безграмотне перемикання передач може привести до "закушування" ланцюга і відламування півня.
    ! Дотримання правил, викладених в будь-якому керівництві по експлуатації велосипеда допоможе уникнути таких прикрих поломок.

    Щоб не бути захопленим зненацька подібними ситуаціями, необхідно завжди в комплекті з інструментами возити запасний півень. Особливо, якщо Ви вирушаєте в заміську велопоездкі, а тим більше, велопохід.
    При покупці велосипеда, купіть відразу до нього запасний півень!